Studiesystemer

Institutter i Studieordningsbasen og Modulbasen

Lagt online: 10.12.2018

Studieordningsbasen og Modulbasen er blevet opdateret, så de nu indeholder institutter i stedet for skoler.

Dette betyder følgende:

• alle eksisterende studieordninger og moduler er blevet automatisk ændret, således at de nu er tilknyttet et institut i stedet for en skole
  • alle steder i baserne, hvor der tidligere fremgik skoler, fremgår nu institutter – både i admin-delen og på den offentlige visning
  • admin-rettigheder på institutniveau bliver tildelt i løbet af mandag formiddag
  • eksisterende tilknytninger til studienævn og fakultet er uændret

Hvis du oplever, at du ikke har redigeringsrettigheder til de moduler/studieordninger, du burde have, eller hvis dine moduler/studieordninger er tilknyttet et forkert institut, bedes du henvende dig til Uddannelsesjura.

Hvis du har spørgsmål til ændringen i øvrigt eller oplever tekniske problemer, kan du henvende dig til Studiesystemer.